Liberalerna i Höör: Ekonomin styr våra viljor!

Alla har vi drömmar. Det finns olika typer av människor och därför också olika typer av drömmar. Det finns de som lägger all sin tid på att samla frimärken, de som gör allt för att ha den senaste mobilen, de som lever för sina barn. Alla är vi olika. Politiker är inte annorlunda. Alla har vi våra hjärtefrågor. Oftast är vi dock begränsade av ekonomin. Ekonomin inom Höörs kommun kunde skötas betydligt bättre och därmed ge plats åt fler drömmar. Då skulle vi kunna förhandla om vad dessa drömmar skall innehålla, oavsett om det gäller kultur, skola, omsorg eller skattesänkningar. Som det är idag finns det tyvärr inte utrymme för detta. Det är dags att ta ansvar och se till att våra skattepengar kommer till bästa möjliga användning.

Vår politik

Lämna din e-postadress här, så berättar vi mer om hur du kan göra skillnad.